>>> English version: please scroll down

 

CONTACT OPNEMEN MET GITAARUPGRADE.NL

(vragen, verzending, retouren of ruilen)

 

Voor allerhande vragen, productinformatie of vragen over de voorraad stuurt u een email naar gitaarupgrade@zeelandnet.nl (klantenservice). Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van onderstaand contactformulier. We proberen u binnen twee dagen van een antwoord te voorzien.

Gitaarupgrade.nl heeft geen stenen winkel, maar verkoopt haar producten louter online. Verzending vindt plaats vanuit ons centraal magazijn. Afhalen behoort dan ook niet tot de mogelijkheden.

Ook al is Gitaarupgrade.nl afhankelijk van fabrikanten en leveranciers in Japan en de Verenigde Staten, het gros van onze bijna 4000 producten leveren we razendsnel uit voorraad. Doorgaans verzenden we uw order binnen 1 à 2 werkdagen. Let op: op vrijdag wordt er niet verzonden – met uitzondering van spoedzendingen (indien u een deadline moet halen).

 

RETOUREN OF RUILEN

Indien u een product wilt retourneren of ruilen, dan ontvangen we daar graag vooraf een email over op: gitaarupgrade@zeelandnet.nl (klantenservice). Maar ook hiervoor mag u uiteraard onderstaand contactformulier gebruiken. U verneemt na ontvangst van uw bericht zo spoedig mogelijk de retour-procedure.

Retouren worden niet geaccepteerd zonder voorafgaand overleg met u. Na ontvangst wordt uw retourzending geïnspecteerd. Een "restocking fee" kan van toepassing zijn in geval een artikel niet in de originele verpakking wordt geretourneerd.

 

HIERONDER VINDT U HET RETOURADRES:

Texas & Tweed
T.a.v. Janneke Voût-Schreuder (retouren GU)
Postbus 1019
4388 ZG OOST-SOUBURG
NEDERLAND

 

ONZE OVERIGE GEGEVENS:

KVK nr: 60656441
BTW nr: NL001466726B75
BANK: Rabobank 30092603

IBAN: NL64 RABO 0300 9026 03
BIC: RABONL2U

POSTADRES:

Iepenburg 16
8702 AP BOLSWARD 
NEDERLAND

 


 

HOW TO GET IN TOUCH WITH GITAARUPGRADE.NL

(questions, shipping, returns or exchange)

 

For all sorts of questions, product information or questions on our current stock, please send us an email message to gitaarupgrade@zeelandnet.nl (customer service). You might also wish to fill out the contact form below. We aim to get back to you as soon as we can – usually within two days.

GITAARUPGRADE.NL SHIPS WITHIN THE EUROPEAN UNION ONLY.

Gitaarupgrade.nl does not run a regular "brick-and-mortar" shop – we sell our products online only. Our webshop is being managed from our central warehouse. Therefore picking up your order is not possible.

Although depending on deliveries of our manufacturers and suppliers in Japan and the USA, we stock most of the nearly 4000 items offered on our website. And… prompt shipment is part of our service! We usually ship your order within 1 to 2 business days.

Please note: we usually do not ship on Fridays – except for rush orders (when you have a deadline to meet).

 

RETURNS OR EXCHANGE

Should you want to return or exchange merchandise, please send us an email prior to your return to: gitaarupgrade@zeelandnet.nl (customer service). Or feel free to fill out the contact form below. Upon receipt of your message we will let you know the return-procedure as soon as we can.

No returns will be accepted without prior authorization. All returns are subject to inspection. A restocking fee might apply, particularly when items are not in their original packaging anymore.

 

PLEASE FIND THE RETURN ADDRESS BELOW:

Texas & Tweed
Attention: Janneke Voût-Schreuder (returns GU)
P.O. Box 1019
4388 ZG OOST-SOUBURG
THE NETHERLANDS




THANKS FOR YOUR COOPERATION – WE APPRECIATE YOUR BUSINESS

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.